Fredag

Jag känner mig tom. Jag vet inte vad jag känner eller vad jag ska känna. Jag vet inte vad jag vill eller ens borde vilja. Jag vet inte vart mina tankar flyr. Jag känner mig så konstig. Jag skulle vilja försvinna in i dimman ett tag till.

Dagen har varit både intensiv och inte. Vi hade redskap på morgonen och det var barn från en skola i närheten som var hos oss som vi fick träna på. Det gick bra. Fast vi hann inte med alla saker. :P
Sen stod det simning på schemat och jag trodde att jag inte skulle hinna åka med de andra så jag tog bussen. Bara det att när jag klivit av bussen och är på väg ner mot simhallen så ser jag Serpils bil. Bra val ? Nej inte speciellt. Men så blev det i alla fall. Simning gikc sådär. Jag gillar inte att simma längre. Inte efter att ha blivit total ratad för mina icke dugliga bentag. Vad ska jag göra ? När jag gör vanliga bentag så kommer jag inte framåt. Jag känner mig faktiskt riktigt dum. Så simning är ingen favorit direkt.
När den lektionen var klar så hade Malin kommit till simhallen. Så vi klädde om och gick och gymmade. Jag vet inte om jag kommer ha någon speciell träningsvärk imorgon. Kändes inte som om jag tog ut mig så himla mycket. Kan mycket mer vet jag. Fast det var både skönt och inte skönt att träna ryggen. Det behövdes i vilket fall som helst. Måste träna mer rygg i fortsättningen. Mycket rygg. Men jag och Malin ska antagligen gymma på måndag igen innan min skoldag börjar. Har det rätt slappt. Börjar 10 och slutar halv tre. Skönt det. :)

I helgen ska jag plugga humanbiologi och motorik, var ju tvungen att göra om det. Jag vill inte läsa all jävla skit igen. Det känns på något sätt meningslöst. USCH! Sen måste jag försöka städa lite. Har så mycket saker nere i lägenheten som inte behöver vara här. Ska se vad jag kan hitta på. Ska uggla med Jessica imorgon och på söndag. Vi ska plugga ihop. Och så verkar det som att vi ska se på film imorgon med. Ett gäng i från klassen. Ska bli trevligt. Hoppas vi äter pizza. :) Är grymt sugen. Fast jag borde låta bli. Jag måste sluta allt som är onyttigt och sött. Bara för det så ska jag nog cykla upp till ica och handla lite. Har inte så mycket ätbart hemma känns det som. Men men.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0