Härliga måndag ?

Sitter vid datorn, men borde hoppa in i duschen. Jag ska göra det alldeles strax. Men jag är så himla seg. Och så känner jag att jag har en jobbig huvudvärk på g. Så det blir att knarka tabletter idag. Inte speciellt roligt. Helst skulle jag vilja ligga kvar i sängen och bara slappa. Men det går inte, inte idag. Jag har redskap, musik/rörelse och boll idag. Det är en heldag och jag vet att mitt huvud kommer säga emot efter ett tag. Om inte huvudet gör det så kommer foten att göra det. Men jag måste gå. Har examination på torsdag och en nästa vecka. Kalla det härlig måndag om ni nu vill det.

Jag hoppas i alla fall att dagen går fort. För ikväll ska jag äntligen få träffa min Erik igen. :) Åh vad jag saknar dig sötnos. Det ska bli så mysigt att få träffa dig igen. :)


Nää, men nu börjar klockan bli mycket. Måste gå om en timme. Och då ska jag hinna duscha, äta frulle, packa väskan och plocka iordning lite här hemma. Dusshen kallar. ;P


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0