Lördag

Jag har tur som sov ett par timmar på bussen i natt. för jag har bara sovit fyra timmar i min egen säng. Inte så roligt. Men jag vaknade och kunde inte somna om.  Så jag har pratat med Malin lite och ätit frukost. Macka och Pepsi. Inte den bästa blandningen men jag har ingen mjölk hemma. Ska handla senare, när Malin har jobbat klart på brunchen.

Jag är helt slut i min kropp. Den är matt och seg. Men gud så underbart roligt det har varit att vara iväg. :) Jag vill tillbaka, någon gång ska det bli. Måste bara spara ihop en jävla massa pengar först. För det kostar asmycket att åka dit.

Ska börja packa upp nu tänkte. Måste duscha med och lite sånt där.


Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0