Lördag

Har precis skrivit ut inbjudningarna till mitt kalas jag ska ha. :P Ska grillas och lite¨så. Jobbigt bara att jag bor på en sådan liten yta. Då kan man inte bjuda hur många man vill. Men men.

Har tvättat idag, men maskinerna suger så jävla mycke. Tar så lång tid på sig så jag hann inte torktumla. Sugit. så nu har jag en tid i morgon så jag kan tvätta det sista och torktumla min blöta tvätt. Jag blir så arg! Jag har i alla fall hängt upp en massa tvätt som håller på att torka, sånt som inte ska torktumlas. Men det står en hel IKEApåse med blöt tvätt här. Usch.

Saknar min söta plutt med. Vill att han ska komma hem så jag kan kramas med honom. Jag vill att han ska bli frisk med.


Molly Sandén - Så vill stjärnorna <3

Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

du får tvätta lite oftare så det inte blir så många maskiner :)

2009-03-07 @ 18:37:19
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0