Tisdag

Ja, nu sitter jag här med nyfärgat hår och målar naglarna. :) Det är sjukt underbart att ha nyfärgat hår. :) Det är så mjukt och glansigt. Tack så himla mycket Tick!

Idag gick lektionerna riktigt bra. Allihopa. :) Och jag fick en massa beröm av min handledare. Det känns så himla bra nu. Det känns rätt. Att allt teoretiskt ska in med bara. Tycker det räcker med att man klarar sig jättebra praktiskt för att få bli idrottslärare. Hihi. Eller kanske inte, men ändå. :)

Jag har börjat få ont i halsen på mornarna och nu även ikväll. Jag vill inte ha tillbaka samma skit!

Ska titta lite på tv nu och sen blir det sängen nästa. Skönt det. :)



Beyoncé - Halo <3

Kommentarer
Postat av: ♥ mikaela

ja men visst kan jag hjälpa dig med din design :) jag brukar ta mellan 50-100 kr som tack för hjälpen :) är du fortfarande intresserad så mejla mig dina önskemål på färg, texter osv, o bifoga de bilder du vill ha i headern o som profilbild :) så ordnar jag det :)

2009-03-04 @ 16:12:26
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0