Torsdag

Det är roligt att det är så många som läser bloggen. Vore kul om ni slängde iväg en kommentar någon gång med så jag vet vilka det är. :) Men fortsätt läs vett jag. ;P

Idag var det så underbart skönt att ligga i sängen och halvsova. Mycket skönt. :) Men så ringde självklart väckarklockan. Det var inte alls roligt. Men sånt är livet. Det är snart helg och då får jag sova nästan hur länge jag vill. Jessica och jag har bestämt att vi ska plugga humanbiologi. Inte alls roligt. Alltså att plugga humanbiologi. Men att umgås med min Snuttan ska bli jättemysigt. :)

Jag ska iväg och simma med Malin idag. Undrar om jag kommer orka det. För jag ska ha dansexamination idag. Och första passet ska jag bara vara meddansare på. Sen andra passet jag ska vara med på ska jag leda min dans och sen dansa de andras danser. Det kommer bli jobbigt men jävligt roligt. Åtminstonde att dansa. Jag är inte riktigt säkert på hur jag ska leda. Men jag ska ju bara dansa nu på förmiddagen så det ska nog lösa sig. Hoppas jag. Jag vill ju att det ska gå bra, men det är faktiskt lite småklurigt att lära ut en dans man själv lagom behärskar. Som den tur man har, så kan ju alla redan dansen, men man ska ju bara träna på att lära ut och leda i dans. Eller musik & rörelse som det heter.

Jag må vara ute i god tid nu, för jag har redan löst mammas födelsedagspresent. 5 månader innan hon fyller år. Det är bra tycker jag. :P Men det kostar lite, men jag skulle kunna tro att det är uppskattat. :) hihi. Det bästa är att både jag och Elin kan göra det tillsammans för mamma. :)

Nä, det är bäst att jag går å klär på mig lite. Ska ju snart till skolan och dansa. :) Måste äta och plocka iordning lite här hemma först bara. :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0