Tröööööööööööött

Jag ska snart lägga mig, Är jättetrött. Eller inte jättetrött. Bara trött. Men jag är trött på lite saker med. När saker och ting inte blir som man har sagt. Då blir man trött på sånt. Så det så.

Jag längtar massor tills imorgon. Av flera anledningar.
1, Jag ska få träffa kompisar och klassen igen. Ska bli skönt att få komma tillbaka till vardagen igen. Fast det inte håller i sig så länge, men ändå. :P
2. Jag ska få träffa plutten imorgon. Jag saknar honom massor. :)
3. Ska få röra på mig, ha musik/rörelse och redskap. Hoppas bara att foten vill som jag vill.
4. Det är en ny vecka och alltså en dag närmare Trysil. :)

Fast jag vill inte ha examinationen i motorik, kommer säkert få en jättesvår fråga som jag inte kansvara på och blir underkänd och måste läsa om all j-a motorik. Min vanliga otur...

Lekte lite förut. :P





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0