Trysil - dag 2

Jaa. Jag sitter ensam kvar i huset. Skulle egentligen tittat på när min grupp åkte längd och lekte eftersom jag inte fick vara med pga foten idag. Men nu sitter jag inne och mår inte allt för bra. Fryser, har ont i kroppen och är hängig. Ska hoppa in i duschen strax. Sen ska jag lägga mig i sängen en stund och sova. Eller i alla fall försöka. De andra slutar antingen halv fem eller halv sex. Och ikväll har vi kvällsåkning. Jag vill ju åka, men jag tror jag ska vara kvar inne och försöka bli frisk. För imorgon ska vi ut på tur. Om jag mår bra ska jag med. Men jag är orolig för foten. Vet inte om den kommer hålla faktiskt. Känns inte så lovande. Men vi får se hur det blir.

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi ska åka hem. Men det är fem eller sex dagara kvar tills jag får träffa min Erik. Jag längtar efter dig. Men jag ska klara av den här veckan. Måste ju träna upp mig för påsken. Det är iofs inte så många dagar men ett par ändå.


Erik - Jag saknar dig. Jag saknar att få vara i din famn. Jag saknar att få busa med dig. Jag längtar hem till dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0