Tjej listan 2009

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? -  61 stycken

Gillar du nån nu ? - Ja

Vad gjorde du inatt ? - Lyssnade på fyllona en stund, sen sov jag

Och i förrgår natt?-  Sov

Vad gör du innan du ska sova ? - Den här veckan - pratar lite med tjejerna. Annars lite olika saker.

Kan du prata med din mamma om allt ? - Nää men nästintill.

Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ?- Eh, jaa det kan man väl lungt säga.

Har du varit gravid ? - Nej

Choklad eller glass ? - Både och, beroende på vilket humör jag är på.

Stövlar eller gymnastikskor ? - Både och, beroende på klädsel. Fast gympaskor är skönast.

Kjol/klänning eller jeans ? - Både och!



Tio ''fakta''.



1. Hemstad/ort? -  Kisa

2 Hårfärg? - Brunt

3. Längd? - 166

4. Msn? - japp
5. Ögonfärg? - melerade

6. Skostorlek? - 38-39

7. Humör? - avslagen, seg, träningsvärk

8. Hatar? - använder folk alldeles för mycket

9. Status? - Upptagen

10. Vänster eller högerhänt? - Jag kan med båda händerna x)



Tio saker ''om ditt liv''



1. Har du nånsin varit kär ? - Jaaa

2. Tror du på kärlek ? - Ja!

3. Varför tog ditt senaste förhållande slut ? - Har inget senaste förhållande

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat ? - Ja

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? - Svårt att tro

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? -  Nej

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - Nej

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - Nej inte nu längre.

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - Svårt att tro. Hur skulle jag kunna veta om jag har en hemlig beundrare?

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Absolut!



Tio saker ''Det där eller det här''



1. Kärlek eller pengar ? - Kärlek

2. Vin eller öl ? - Öl

3. Dag eller natt ? - Kväll

4. One night stand eller förhållande ? - Relationship så att säga.

5. Tv eller internet ?- Internet

6. Pepsi eller cola ? - Pepsi

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll  - Båda två

8. Färgfoto eller svart och vita ? - Både och

9. Telefonkontakt eller face to face ? - face to face

10. Bilddagboken eller myspace ? - Bilddagboken



Tio "Har du nånsin"



1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitet ut ? - Nej

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? - Kanske det.

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja.

4. Har du hoppat bungy jump ? - Nej

5. Har du nånsin gjort slut ? - Nej

6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - Usch nej

7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? - Mm

8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - Nej

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vetat något ? - Jag vet inte.

10. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - Ja.



Tio "Är du"



1. Saknar du någon/något just nu ? - Ja!

2. Är du glad ? - Varför inte njuta av livet ?

3. Är du fundersam ? - Ofta

4. Är du uttråkad ? - Liiiite grann. Men ska snart ut i backarna igen

5. Är du tysk ? - Nej

7. Är du italienare ? - Nej

8. Är du fransk ? - Nej

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - Japp

10. Gillar du någon just nu ? - Ja, min Erik

Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

Jag är en av dom som använder ordet "hata" ofta, så gott som varje dag..

2009-03-21 @ 09:52:57
URL: http://feliscatus.blogg.se/
Postat av: Ida Ohlsson

hehe ja, det är klart du får ha dina åsikter :) Absolut!



Bra att du inte tycker illa om mig för det, hata är inget starkt ord för mig med tanke på att jag använt det ordet så länge jag minns, tyvärr.. Det ordet har alltid funnits i min omgivning, likaså svärord och fördomar.. Men det har inget med min uppväxt eller familj att göra, min familj är underbar, så jag har inte haft en dålig uppväxt med min familj, det är andra grejor det handlar om :) Bara så du inte missuppfattar mig :)

2009-03-21 @ 10:54:57
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0