Varför ?

Jag sitter i min säng. Fortfarande vaken. Och jag har inte en aning om varför. Jag bara är vaken. en jag ska slå igen och sova om en stund. Kan trots allt behöva ett par timmars sömn. Om jag hade utnyttjat dessa vakna timmar till att plugga så skulle jag ha lärt mig en del skulle jag kunna tro. Men jag orkar inte koncentrera mig på varken motorik eller muskelfibrer ikväll. Blir antagligen en tillräcklig dos av det i helgen. Om det blir av. Ska ju se på film med Jessica, Alex, Anders och Hajen i morgon. Ska tydligen käka pizza med, gott men onyttigt. Får köra ett jävligt hårt pass på måndag morgon. Så jag nästan stupar. Tänkte jag skulle orka med skolan också på måndag. Kan vara en bra idé. :P

Nää nu blir det faktiskt att sova. Jag är lite trött. Godnatt.


Du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0