Wierd things

Jag klarade examinationen. Skönt att bli godkänd på det man tycker är bland det roligast med idrott. :) Dansa är sååå roligt. Vill verkligen inte ha redskapsexaminationen nästa vecka. Usch!

Var och simmade med Malin förut med. Jag simmade en kvart, sen gav jag upp. Så jag gjorde lite tåhävningar, badade bubbelpool och lekte lite i äventyrsbadet. :) Det var skönt att bubbelpola. Hihi. Jag vet en som vart avis. ;P

Jag orkar inte tänka mer. Låt det bara komma. Jag behöver dig, det är jag så säker på. Jag var säker på oss. Nu snurrar allt så himla mycket. Du betyder så himla mycket. Och jag tycker så himla mycket om dig. Jag vet inte om det hjälper, men jag har sagt det till dig. Hoppas du förstår vad du betyder för mig.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen. Har ingen lust att gå upp imorgon. Ingen alls.  


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0