And 12 points go tooooo....

...Norway!

Hur stor är chansen att dem inte vinner?! De har ju typ dubbelt så mycket poäng som tvåan. Först gillade jag inte den låten, men den blir bara bättre och bättre för varje gång jag hör den lilla snutten. :)

Ska snart dra mig till sängs. Har plockat iordning lite här hemma. Börjar bli lite bättre. Imorgon ska jag ta hand om mitt diskberg. :P Haha. Det är otroligt vad det bara växer hela tiden....

Aja, vi får hoppas på att Sverige i alla fall slipper kvala nästa år, men jag vet inte hur stor den chansen är just nu. Det är väl de 18 bästa som slipper kvala nästa år väl ? Sverige ligger inte alls bra till just nu. Men heja Norge!

Natti natti. :)
Btw, imorgon ska jag sova länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0