Fredag :)

Har hänt en del saker idag. En klasskamrat blev hämtad med ambulans i simhallen pga chock tror jag det var. Hon var inte kontaktbar. Var rätt läskigt. Men fick hör att allt var bra med henne nu. :) Det är skönt det.
Klarade förövrigt examinationen idag, simningen alltså. :) Så himla skönt.

Jag fick hem mitt nellypaket idag. :) Bikinin täckte ungefär halva brösten, inte allt så roligt. Jag ville ju ha den. :( Men jag kunde däremot ha tröjan. :) Och skorna passar med, fast dem är liiiite stora. Men det funkar. Vill verkligen ha dem. :) Sen vart det strumpbyxor och ett schampo med.
Hittade en ny bikini nyss som jag klickade hem. Kommer i slutet av maj. Hoppas jag kan ha den bara. Var ju både billig och fin. :) Hoppas jag kan ha den istället nu då. Ska kolla på några fina tröjor med.

Ska bädda rent och ta mig en dusch sen blir det nog sängen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0