Friday - and I'm not in löööv. Get.

Sitter på praktiken. Har fyra timmar att slå ihjäl. Har första lektionen 12.30. Så nu ska jag rätta klart läxförhören tänkte jag, sen får vi se vad jag hittar på. Kanske tar mig en promenad. Finns ju inte direkt något att göra. Finns nog inga lektioner som jag kan hålla i på förmiddagen heller. Verkar som det finns folk för allt idag. Så jag får sitta i lärarrummet, rätta läxprov och dricka varmchoklad med mjölk i. :)

Igår somnade jag när jag la mig och vilade. Hade på känn att det skulle bli så, så jag ställde mobilen. Hörde tydligen inte den. Vaknade klockan åtta och trodde det var fredag morgon, det var ju fortfarande ljust ute. :O Fick panik, kollade bussar och ringde Serpil (tänkte låna hennes bil) som konstaterade att det fortfarande var torsdag. Vilket var väldigt skönt att höra. Missade ju inte Criminal minds. :) Sen hann jag börja gå igenom läxproven och så la jag mig skapligt igen. Typ två timmar efter att jag hade vaknat. :P

Tyvärr så är jag äckligt trött idag med. Fast det är sista dagen nu, så jag ska nog klara mig. Sista dagen jag träffar Amanada. Hon är lite ledsen över det. Fast hon ska ju vara inneboende hos mig i höst så jag förstår inte riktigt varför. :P

Ska tvätta ikväll och njuta av att det är fredag. Ska försöka myspysa med Jessica eller Malin. Om någon har tid. Vi får se. Eller om jag orkar. Först och främst går orken till att tvätta, sen till att vara social. Ska ju troligtvis vara social imorgon. Det känns som helgerna bara rinner iväg. Hinner inte göra något vettigt alls. Måste åtminstonde plugga till omtentan på humanbiologin och göra en examinationsuppgift. Man ska tydligen skriva en massa om sig själv... Sen måste simningen bli klar. Förstår inte varför jag skjuter upp allt till sista stunden...

Nää nu ska jag göra lite nytta. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0