Jag älskar jeans!

Efter tre veckor i stort sett bara shorts och träningsbyxor så sitter jag hemma på kvällen med jeans. Jag saknar jeansen och jag känner mig försoffad - på jobbet! Eller inte jobbet. Men det lätt mer effektfullt. :P Ska klä mig i jeans så mycket jag bara kan i helgen. Och så ska jag sova så mycket jag kan. Jag behöver det så mycket.

Jag sitter och äter Ben&Jerry's - Chocolate Fudge Brownie. <3 Så otroligt gooooood. :) Nu ska jag titta på NCIS. Sen blir det House och sängen. Ska försöka sova så fort House är slut sen. Behöver verkligen det. Men måste rätta klart läxproven från idag med. Men det hinner jag med. :)


Kelly Clarkson - Sober

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering här tycker jag!!!!!!!



Skärpning, bloggar har man för att uppdatera :D:D:D:D:D:D:D:D:D,

2009-05-07 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0