Jävla regn

Jag tycker inte om när det ska hålla på och regna. Det förstör mina planer, som den här gångne var att cykla till simhallen för träning med Johanna. Det blev bussen idag. Orkade inte cykla i regnet. Det var skönt att träna. Sprang ett bra tag. Känns inte som om min kondition är så dålig, men hallå, jag springer på ett löpband. Det blir jobbigare när man springer själv eller vad man ska säga. :P
Har städat och diskat, Jessi kommer om en timme ungefär, kan vara trevligt om det ser lite bra ut. Men jag tror i och för sig inte att hon bryr sig, men jag gör det. :P
Dagens postskörd var både rolig och tråkig. Fick räkning från sjukhuset, för mitt senaste besök, inte mitt fel att det ska kosta hela tiden.... Sen fick jag ett anställningsbevis från Mohedaskolan för de timmarna jag jobbade där. :P Kan säga att den timlönen är den bästa jag någonsin haft, utan OB. :P Det gillar vi.

Ska hoppa in i duschen alldeles strax, ska plocka iordning lite till först. Sen kommer Jessi och leker lite med mig. :) Vi ska på fotbollsmatch sen. Inget stort direkt, en korpenmatch. Men Johan, hennes pojkvän, spelar och vi tänkte kolla. Ska bara ta oss dit på något sätt med. Men det blir antagligen cykel. Men men, har i alla fall sagt till Jessi att hon kanske får kedja fast mig, kan gå loss på fotbollen. Det är trots allt 8 månader sen jag spelade fotboll. Det är ett tag sen. Och jag är typ, som besatt nu. Saknar det sjukt mycket...

Men nu är det bäst att jag kommer igång med lite saker, så jag är klar när hjärtat kommer. :)


Bäst just nu
Katy Perry - Thinking of you
Alexander Rybak - Fairytale

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0