Nothing else matters

Är en av de bästa rockballaderna jag någonsin hört. Och nej den är inte ny, jag vet. Men den är bra. :)

Har inte haft så mycket att skriva den senaste veckan. Har bara haft praktik, inget roligare.

Vart loft med Jessica och några kompisar till henne. Hade riktigt riktigt roligt med henne där. :) Vi ska göra om det många gånger igen. Kanske inte på loft men tillsammans.

Igår var det bakisdag numero uno. Städade en del igår och tvättade. Tog en sväng med Cilla till Ica på kvällen och avslutade den turen med en sväng förbi kebabvagnen. Tack Cilla för pratstunden. :) Det var välbehövligt. Och här kommer det blogginlägget som du längtat efter. I guess. ;) Vart i alla fall glass och en massa andra gottesaker på kvällen. :)

Idag har jag solat en stund alldeles själv. :P Sen vart det promenad runt sjön med Malin och glass halvvägs. :) Jättemysigt. Härligt i solen. Sen fick jag och Malin för oss att vi skulle grilla, så det vart en sväng in på Willys för att köpa grejer till det. Vart gott. Fast vi kan bli bättre på att grilla än vad det vart. :P Haha.
Sitter och tittar på "Predikanten" nu. Den har lite äckliga partier. Men annars är den bra. :) Det jobbiga är att jag fryser en massa. Ändå har jag en massa kläder på mig.

Ska försöka plocka in en massa tvätt så jag kan lägga mig sen. Min säng är typ full med grejer. Men men.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Heja heja! =) Precis det jag ville ha :)



Pratstunden var så lite så, bara trevligt =) & ta för tusan till dig det jag sa! Ställer upp om du behöver :)



Ha nu en fortsatt trevlig kväll och njut av söndagen när den kommer! Kram kram

2009-05-02 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0