Seg söndag

Vaknade tjugo över ett och jag har inte gjort många knop sen dess. Och bilderna som jag skulle lägga ut idag kommer förhoppningsvis imorgon kväll någon gång. Har skola imorgon, sen ska jag och Alex planera våra lektioner tills på onsdag. Har ledigt på tisdag förmiddag. Funderar på om jag ska träna då eller plugga lite. Blir nog plugga. I solen om jag har tur.
Igår hade jag hur roligt som helst. Men förfesten var absolut bäst. "Dansa med Leroy" har fastnat på minnet. Så himla roligt. Och Jessicas och min specialdricka var bäst. :) Träffade en del nytt folk = trevligt.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Blir tidigt imorgon. Orientering och sen friidrott. Wiiiho. Åt helvete med fotjäveln kan jag säga redan nu....

Godnatt! :)


Från gårdagen, mer bilder imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0