Simning snart

Ska upp Rambo om en stund så ska vi cykla bort till simhallen. Jag längtar inte...

Har nyss gjort kladdkakemuffins. Var så sötsugen. Och två stycken muffins har stillat mitt behov. Har nio kvar som jag ska sanktionera ut till mig själv. Lite i taget. :P Har hunnit äta mat med, kan vara bra så jag inte blir hungrig när jag står där uppe i hopptornet och ska hoppa ner från trean medans jag och magen skriker i kapp. Jag blir kallsvettig bara jag tänker på trean i hopptornet. JAG VILL VERKLIGEN INTE! Men jag är så jävla illa tvungen.

Nepp, nu ska jag på toa. Sen bär det iväg. Skriver jag inte sen igen så har jag antingen fastnat uppe i hopptornet eller så ligger jag på akuten med en massa skador från fallet... Den som lever får se.


Demi Lovato & Joe Jonas - This is me

Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe, de blir nog bra!! Tänk på något bra/roligt när du står där uppe på trean och sen glömmer du att du ska hoppa och helt plötsligt så hoppa du och efter nån sekund så är du i vattnet och känner, Fan, de här vill jag göra igen:D

2009-05-13 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0