Söndag

Och idag ska jag åka hem igen. Ska bli skönt, faktiskt. Saknar min säng och att få vara själv, otroligt nog. Jag som annars avskyr att vara själv. Funderar bara på hur jag ska klara av att bo hemma hos mamma och pappa hela sommaren utan att krevera. För jag måste få vara ensam ibland. Men ikväll när jag kommer ska jag gå å lägga mig nästan direkt. Ska bara fixa en tvättid. För nu börjar kläderna ta slut. Och imorgon måste jag handla med. Spännande. Ska försöka fylla på kylen med lite att äta.
Ska skriva klart mitt arbete idag med hade jag tänkt. Ska ju in imorgon. Så det kan vara bra om man gör det.

Sitter och funderar på hur jag ska möblera i min nya lägenhet, lite klurigt det där. Men det löser sig nog.

Det känns inte som om jag har så mycket att skriva om, det händer liksom inte så mycket här uppe i landet. Inte den här helgen i alla fall. Jo just det, Kisas herrar vann igår över Lindö FF med 2-1. Det behövdes verkligen. Grattis! Det har varit poängfattig hittills på säsongen. Hoppas det vänder nu.

Ska återgå till skrivandet nu.... Boooooring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0