Sooooooooldag

Jag gillar när solen smyger fram så här härligt. Nästan inga moln så långt ögat kan nå. :)

Jag är förfärlig. Har inte gjort något vettigt alls i dag. Tyvärr. Borde ha tränat en massa och pluggat. Men för första gången på länge har jag njutit av att det har varit söndag och jag inte behöver åka till praktiken imorgon igen eller gå upp halv sex. Visst praktiken var jätterolig, men jag orkar inte pendla varje dag. Det har jag gjort tre år av mitt liv. Inget jag har lust att göra igen liksom. Inte än på ett par månader.

Jag längtar sjukt mycket tills jag ska flytta i sommar. Vill bort i från den här lilla saken. Jaglängtar även efter sommaren, efter min och Lisas roadtrip. Till Göteborg, Ullared och vart vägen än för oss. Den lär leda oss tillbaka till Växjö för flyttpackning. Åh jag älskar att flyttpacka. :D Och att flyttpacka med världens bästa kompis, bättre kan det inte bli. :P

Tänkte att jag skulle plocka iordning lite sen blir det nog sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0