Vinst

Var och tittade på när damlaget tog hem sjätte segern för i år. På sex matcher. Den här gången var det Åtvid som fick känna på Kisas tryck. Dock så var det ett lite ostabilt Kisa som spelade. En målskytt var sjuk, en back är skadad för hela säsongen, en annan back är skadad för tillfället och lite annat smått och gott. Men de klarade sig bra med ett par U-lagsspelare i A-laget som kämpade hårt. Det är riktigt kul med en 3-1 seger, sex vunna matcher och 28-2 i målskillnad. Vilket är enastående. Inget annat lag har en sådan målskillnad.

Senare idag kommer två av alla mina kusiner med deras föräldrar. Vi ska grilla och ha det mysigt. :)

Imorgon blir det bara plugg och slappa innan jag ska brumma hem med Göran.

Och på måndag ska jag köpa mig en riktigt stro godispåse :) Tihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0