Äntligen

Efter många om och men så sitter jag här, på bibblan alltså. Har äntligen fått fingrarna ur något så jag kommit hit. För det är inte lätt när man sitter fast med fingrarna. Det blir lite svårt att göra saker då. Men nu är jag här och ska försöka få lite gjort. Har skrivit ut ungefär 100 papper. Någon som vill läsa allt? sitter å stryker under en del för att få ordning och reda så jag vet vad som händer och vad som ska göras. Kan behövas då vi har fem uppgifter över VFUn. Någon som vill byta?

Jag var ute med Cilla och dansade en sväng igår. Blev lite jobbigt eftersom jag skulle upp och tvätta idag. Vaknade tjuo i elva och svor ganska många ord. Hade försvoit mig, men slängde ihop det som jag behöver imorgon och tvättade två tvättar. Som tur var fanns det en tvättid imorgon, hoppas bara jag är hemma tills dess. Börjar ju min VFU imorgon. Ska bli jätteroligt faktiskt. Har saknat det och alla barnen. Tyvärr så har A-gruppen slutat. Boooring. Men men det ska nog funka ändå.

Nu ska jag fortsätta. Kommer nog en uppdatering om någon timme då jag behöver en paus. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0