Bakabaka liten kaka

Jag känner mig asduktig nu. Har diskat upp all disk, duschat, lagat mat och sen fick jag dampet och bakade lite. :) Mina supergoda kladdkakemuffins. Så det blev lite extra mys. Muffins och kall mjölk! Mums. :) Tittar lite på grey's nu med, men njae, jag gillar inte direkt operationerna men jag tittar bara för att. Haha. Jag är rätt dum ibland. ;)
Ska snart krypa ner i sängen, ska bara göra mig klar först. Ska småglo på So you think you can dance från sängen. Hoppas jag somnar fort ikväll. Behöver sova. Försov mig imorse. Inte speciellt bra. Men men. Nu ska jag göra saker.

Ska förresten ha telefonintervju på fredag. Asnervös! Min första jobbintervju någonsin. Det är lite läskigt. Men jag hoppas det går bra och jag kan få komma igång fort. :)


Natti natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0