Fotbollsgalan

Veckans bästa program skulle jag nästan tro. Det får hamna på samma plats som på NCIS och Criminal minds. :) Tittar på det nu, fotbollsgalan alltså. :)
Det är lite sorgligt faktiskt. En del som slutar och jag sitter å ryser. Hihi. Hur härligt som helst.
Vem kommer inte nu då? Joo Clas Ingesson. Och vad har han? Joo cancer, kroniskt cancer. Och hur blödig är jag? Jo otroligt blödig. Och vart är han ifrån? Joo hemifrån. Vafan gör man?! Blöder! Starkare människa än han har jag inte sett på evigheter. Jag skulle inte kunna stå framför flera tusen människor med kameror i ansiktet och prata om sin egen cancer och INTE gråta.
Otroligt med att Kosse blev nominerad, det känns sjukt. Jag känner henne inte, nej, men jag har gått på samma gymnasium, en skola med 700 elever. Man vet vilka de flesta är. Det är så häftigt! Go Kosse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0