Inte som jag tänkt mig direkt

Tänkte jag skulle gå å lägga mig men det blev inte riktigt så. Sitter å kollar runt på en massa bilder. Kommer kanske upp några här sen. Mohahaha. Nää, ögonen går snart i kors och Paradise Hotell på tvn.
Så nivån är jävligt låg. För intellegensnivån är ju inte direkt speciellt hög, det märks rätt tydligt. För vart kan hjärncellerna ta vägen då de festar varje kväll och dricker på dagarna med? Visst livet kanske kan vara en fest, men inte så mycket. Sen att springa runt halvnakna,hångla med massor olika killar på en kortare tid och sen sist, men inte minst, ligga med dom i tv. Det är ju det enda sättet att bli en riktig b-kändis. Hellre en i mängde än en b-kändis. HA! Kan man kalla dem hjärngänget ? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0