Lördagsmys




Sitter å tänker. Och nej jag kommer faktiskt inte fram till något bra. Det känns sisådär, men någon gång ska det gå bättre. Det kommer inte upp några vettiga tankar i huvudet i alla fall. Tyvärr.

Har inte gjort så mycket idag. Var och hämtade ut mitt hemliga paket, alla saker var inte såna saker som jag skulle ha skickat efter själv. Men nu är dem ju inte till mig på det sättet. Ni kommer få veta längre fram vad det är för något. Kollade på alla sakerna förut. En del var jätteroliga och en del var mindre roliga.

Upptäckte i morse varför jag inte blev stupfull på min vinflaska. Det var visst bara 8%. Hihi. Lite småläskigt ändå att kunna dra en hel flaska utan att det knappt händer något.

Ikväll blir det tvmys med lite gott å äta. Robinson, vindruvor och pepsi. Dissar alkoholen ikväll, kan inte dra två vinare på en helg, inte ens om jag vill det.
Men satan vad jag saknar sällskap. Det är hur jävla ensamt som helst för tillfället. Men det finns inte så mycket att göra för tillfället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0