Vaccinerad

Jag och Jessie var och tog en spruta var igår. Det kändes inte så mycket då. Men nu har jag ont i armen. Och om det inte är nog med det så har jag äckligt ont i huvudet med. Inte omtyckt kan jag lova. Men jag hoppas det lägger sig i helgen i alla fall. Jessie hade feber när hon vaknade i morse. Inte lika roligt. Jag är jäkligt glad att jag slipper det. Faktiskt. Men det är synd om Jess.

Ska försöka fixa en massa skivor till på måndag. Lite musik och en avslappningsskiva. Och en med linedancemusiken. Sen ska jag försöka göra en massa uppgifter i helgen med, planera en massa lektioner och sova! Det har jag faktiskt gjort mig förtjänt av. Har en massa lektioner varje vecka och går upp tidigt varje dag. Så ja, jag har gjort mig förtjänt av det.

Nu ska jag käka lite ägg(protein gott folk), sen blir det pn och tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0