You're the first and last thing on my mind

Det vettigaste jag gjort idag är stunden mellan 12-14.30 då jag tvättade. Det näst vettigaste var då jag gick från stationen till frikis, jobbade, gick tllbaka till stationen och sen att jag handlat lite. Gott med bröd. :) Fick nya kompisar idag med. :P
Och erbjudande om att börja spela fotboll. Det är inget säkert än. Kanske blir lite provträning på torsdag, får se. Verkar bra. skulle vara så roligt å få komma igång igen och hålla på med det jag en gång levde för och som var min luft. Gud vad jag saknar det. Fick frågan om jag ville börja som tränare igen med. Det skulle vara så kul, men frågan är om jag har tiden. Får se det. Kanske, kanske inte.

Känner mig på något sätt väldigt duktig och ordningssam ikväll. Har diskat och pysslat lite med det ena och det andra. Har bestämt att det ska bli mindre dator nu, men det känns som om det inte kommer bli så. Mer blogg, mindre facebook kanske. :P Ska ta tag i en massa saker och då har jag inte tid att sitta vid datorn så mycket direkt. Men får se hur det går med det, kan bli tufft, kan bli tufft. Men ska göra så gott som jag kan. Så jaa. :)

Nu ska jag ta lite pärondryck, kolla klart "Vem kan slå filip och Fredrik" och lägga över musik på iPoden. :)







Köttåblåbär gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0