Läggdags

Ska alldeles strax gå å lägga mig. Måste upp tidigt imorgon trots att jag börjar vid ett.
Men det kommer några som ska byta duschmunstycke och lite sånt där. Vet bara inte när de kommer. Så tänkte att jag kunde ha klätt på mig, ätit frukost och diskat innan dem kommer. Kan vara lite snällt. Har inte lust att vakna upp och se några som inte ska vara här inne. Inte så roligt. :P Tur att det besöket bara tar 20 minuter. Och jag hoppas på att de kommer när jag fortfarande är hemma. Gillar inte riktigt att de ska behöva gå in med huvudnyckeln. Men de ska ju inte göra något annat än sitt jobb så ja.

Har bara en lektion imorgon med. Skönt det. Ska sitta och prata lite om VFU-uppgiften med. Finns lite att göra där. Ska ju trots allt ut på VFU om 2,5 vecka. Längtar som attan. Sen ska jag nog skriva ut lite fler CVn och skicka iväg till lite ställen.

Imorgon blir det filmkväll. Mycket trevligt tycker jag. :) Ser fram emot det. Hihi. Ska nog se "Män som hatar kvinnor". Bör jag vara rädd jag som är känslig ?

Lyssna på den här vett jag. :) Finns bra saker där.


So long lovers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0