Ledig dag

I måndags var det ledigt, igår hade jag två praktiska lektioner och idag är jag ledig igen. Imorgon är det ne lektion och på fredag en lektion. Skönt. Härlig vecka och det verkar bli ett väldigt bra avslut på den här veckan med. Ska bara försöka göra klart en del grejer i skolan så ska denna vecka medfört någon nytta också.
Dessvärre har träningen fått bli lidande för detta plus att jag har punka på min cykel. Och just nu är det så ont om pengar så jag har inte råd att laga den. Men jag lånar cykel så länge. Snart går det säkert inte cykla ute i alla fall.

Satt och sökte jobb igår, hittade faktiskt ett par som var bra. Hoppas bara jag kan få något. Vore så himla bra om det blev så.

Nej, nu ska jag laga lite mat, sen blir det lite plugg och sedan bär det av till friskis & svettis för att vara barnvärd. Hoppa det kommerbarn idag så jag slipper vara ensam.

Hörs senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0