Sovdags

Ska alldeles strax gå å borsta tänderna och sen krypa ner i sängen.

Har funderat en del. Och varför inte ge saker en andra chans. Det kanske är värt det. Jag vet inte riktigt än, men det märks i framtiden.

Känner att jag är väldigt dålig på att lägga upp bilder. Ska nog ge mig ut i skogen imorgon om det är fint väder när jag kommer hem från skolan. Är riktigt sugen på det. Ta lite fina kort och bara njuta av vädret. Hoppas otroligt mycket på att solen ska lysa. Det blir så mycket finare bilder då. :)

Imorgon har jag 75 minuter skola, sen lite prat i gruppen och så måste jag ringa mamma, eller hon ringer mig. :P Sen blir det antagligen skogen, plugg och sen mys. :)


Den här bilden är från förra hösten. Nästan precis ett år sedan. Tiden går så himla snabbt.
Nu ska jag göra allt för att kunna vara kvar här nere. Jag trivs här och vill verkligen bo här. Det är här de flesta av mina kompsar bor. Det är här jag har mitt liv. Dock bor en stor del av mitt liv 110 mil härifrån. Vilket inte är så jätteomtyckt men jag kan inte göra något åt det, tyvärr. Jag skulle ha henne nära mig jämt om jag kunde. För hon är det bästa som finns. Hon är underbar.


Lisa Svensson. Idag, imorgon, för alltid. <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

man kan inte riktigt förstå hur det känns förrän man förlorar någon närstående... allt är bra med mig trots omständigheterna.

hur är det med dig?

2009-10-16 @ 09:51:09
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0