Äntligen hemma

Jag är sämst på att blogga har jag kommit fram till. Men nu är jag i alla fall hemkommen efter vårat äventyr med klassen. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle bli. Så det var lyckat. :) Alla är så himla härliga med.
Har haft simning idag med. Kändes inte så mycket i kroppen som jag trodde att det skulle göra. Skönt att röra på sig lite i alla fall, för det har jag ju inte gjort något den här veckan. :P Eller jo just ja, vi har ju paddlat ett par timmar om dan, vadat i fors och åkt fors och en massa upp och ner packning, burit kanadensare och sådana saker. Men jag mår bra i kroppen, dock lite seg efter simningen, men det går det med.
Ska snart äta, sen blir det att ha humanbiologi 1,5h och sen skaj ag och Jessie trampa iväg till gymmet fort som fan, det är lite småjobbigt att Friskis&Svettis måste ligga på andra sidan stan när man bor på campus. Men det är träning det med. Och funkar det bra idag så ska jag med Jessie ungefär tre gånger i veckan och gymma, plus att jag ska vara barn värd och ska träna den dagen med. Men det är gratis pga att jag är barnvärd. :D Sånt är bra. Måste komma i form och få bort en massa överflödiga kilon som finns på min kropp. Fan vad bra jag blir i så fall. Mamma och jag har ju en tävling, så det är bäst att jag sätter fart nu. Är ju tävlingsmänniska så jag kan inte forlora.

Men nu ska jag laga mat, för sen ska jag fixa lite så jag kan sticka till gymmet med en gång. (:
Ska försöka komma igång med det här å blogga med. Hm, hur det går får den som lever se. ;)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0