Bakissöndag

Var ute och festade med en massa människor igår. Förfesten var helt okej, men när vi kom till Stenladan, ja just det Stenladan, så var det total dött. Så djävulskt tråkigt så jag vet inte vad. Ska aldrig gå dit igen. Jag är en Sivansmänniska. Så det så.

Idag har det varit lite tungt. En aning bakis, men jag klarar mig. Trodde jag hade tvättstugan vid halv tre som vanligt så jag gick ner, men det satt ett annat lås i låset så jag kollade tavlan och såg att jag visst hade tvättid vid fem. :P Blev inbjuden till Linn på thé och "Ensam mamma söker"-mys ikväll. (: Självklart tackar man ja till det, fast jag har ju inte lärt mig dricka thé än. Men det går nog bra ändå. :P Haha.

Nu ska jag ta och stryka lite och lyssnaa på Erik Hassles skiva. Kärlek på den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0