Gosh

Jessie vet precis hur hon ska köra slut på en. 2.5h i gymmet, inte allt för tufft pass. Men fy satan, känner allt redan typ. Haha. Men hon ska få mig i form. Ska vinna tävlingen över mamma så det så. :P Skönt att ha kommit igång i alla fall. 3 månaders uppehåll är för lång tid. Eller egentligen är det väl nästan ett års uppehåll sen jag tränade ordentligt senast. Det är fy skam. Måste ta tag i allt nu.

Sitter i alla fall hemma nu. Har äckligt tråkigt. Men så är det väl ibland. Ska väl lägga mig snart så jag kan sitta och plugga hela dagen imorgon. Lär ju sova ut ganska ordentligt då jag inte har någon tid att passa. Och det är skönt. Funderar på om jag ens kommer ta mig ur sängen imorgon med den träningsvärk jag kommer ha. Haha. :P

Ha en trevlig kväll gott folk. Nu ska jag längta tills på tisdag då det är Idol nästa gång. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

basshunter , tror låter heter light in the dark :P

2009-09-11 @ 23:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0