Tisdag

Min kropp gör ont, det känns i muskler som jag nästan har glömt bort att jag hade. Igår satte skolan igång med en gång. En timmes introduktion och sedan en tuff föreläsning och träningslära/återhämtningslära. Sen vart det en snabbislunch för sen hade vi 1.5h fysiska test. Det var allt möjligt som skulle testas. Styrka, rörlighet osv.
Idag hade vi 2.5h fysiska tester. Visst är det roligt, men det känns så i kroppen efteråt. Vi fortsatte i alla fall samma test som vi började på igår. Sen vart det det ököndda beeptestet. Det gick inte alls så bra som jag hoppades på, men eftersom jag inte har tränat på typ hela sommaren och dessutom varit sjuk så var det väl inte oväntat heller. Men fick svårt att andas så jag kunde inte fortsätta trots att jag kom in i andra andningen efter ett tag. Men vi är några som ska göra om det här om två månader. Så vi får se om det blivit bättre.

Snart kommer Jessi så ska vi se på film och prata en massa misstänker jag. (:

Kommentarer
Postat av: Lenita

Precis Emma. Framförallt är det ju nyttigt med havregrynsgröt :)

2009-09-03 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0