Vissa saker blir alltid likadana

När man hittar någon som mna tror att man kan tycka om, varför finn då den personen mååånga mil bort eller träffar någon annan? Varför ska det alltid behöva hända mig? Jag blir tokig jag bara tänker tanken. Att titta på Dirty Dancing hjälper ju inte direkt heller. Snart fälls tårarna. FAN jag vill inte att det ska bli så här. Jag vill att allt ska vara bra. Men jag kan inget göra, inte än i alla fall.

Ska titta klart på Dirty Dancing som borde vara slut om senast en halvtimme. Och det är väl slutet jag väntar på kan man väl säga. Sen ska jag sova, för imorgon ska jag upp och träna med Jessie, sen blir det plugg resten av dagen. Fick erbjudande om att följa med ut, men jag har inte riktigt råd eller tid till det. Har en massa andra saker jag måste göra med. Bläää. Aja sånt är livet. Bäst att få allt gjort.


Dirty Dancing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0