Bra dagar :)

Efter besöket på sjukhuset igår så har min lust att gå ner i vikt tänts på nytt. Efter att vågen visade -1,5 kg så är det bara 20(!) kg kvar till min målvikt. Så nu kör vi, för ja, jag vill kunna njuta av att gå i bikini eller ett snyggt linne utan att behöva oroa mig för mina kroppsdelar. Och eftersom det inte bara är jag som skulle må bra av att det hände, utan min diabetes också, så är det så underbart bra. Det jobbiga är bara att det är rumpa och bröst som försvinner först. Men men, rumpan går att träna upp och brösten går att fylla i. ;) Haha.

Nu ska jag till stallet i solen. Har ingen ork, men jag ska rida. Så det så. :)


Den filuren minus snö = BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0