Det luktar vår

Sitter med fönstret helt öppet. Hur skönt som helst, trots de småkyliga vindarna i ryggen. Och det luktar vår. Det luktar gott. Tar igen mig lite nu bara. Letar någon bra film tills ikväll. Har inte gjort jättemycket idag. Bara sett på film, rensat gardeoben och städat i förrådet. Vilket va välbehövligt. Nu är det gjort. Ska rensa lite i bokhyllan snart med tror jag. Kanske ta tag i disken med innan det blir ett berg utav det. Först ska jag nog se en film. Och ja, jag är fruktansvärt rastlös. Jag vet inte vad jag ska göra. Klarar inte av att sitta still själv alldeles för länge. Sen är det första påsken jag är själv, ingen är hemma. Förutom jag då. Vet inte om det är därför jag är så rastlös. Har en massa rutiner och traditioner som kryper i kroppen. Kanske ska koka mig ett par ägg så kanske det känns bättre. Haha.

Ser fram emot våren och sommaren. Hoppas att dom blir något alldeles extra. En resa som aldrig kommer ta slut. Att lära känna dig är något jag aldrig kommer ångra. Du får mig att må så bra, att le och känna mig omtyckt. Snälla, låt en fantstisk resa börja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0