I brist på annat

1. Fullständigt namn? - Emma Anna Kerstin Karlsson
2. Exakt ålder? - 21 år och 1 dag
3. Vart bor du? - Växjö
4. Bor tillsammans med? - Mig själv
5. Husdjur? - Nej
6. Färg på ditt hus? - rött och grått tegel
7. När är du född? - 2 april
8. Klass? - Har ingen, var ett bra tag sen
9. Vilket år tar du studenten? - tog den 2008
10. Något jobb? - Sommarjobb inom vården, timvikarie i skolan
11. När ska du sova ikväll? - När jag blir trött 
13. Duschat idag? - Nej, men snart
14. Kramat någon idag? - Ja, det var ju efter tolv
15. Pussat någon idag? - Ja, det var ju efter tolv det med
16. Vad har du ätit? - En halv melon och lite oboy
17. Dagens klädsel? - Pyjamas fortfarande
19. Dagens sötnos? - Mn kusin Wilma
20. Dagens roligaste? - Det har inte riktigt hänt så mycket roligt sen jag gick upp.
21. Har du många vänner? - Jag har dom jag behöver
22. Hur många har du kysst? - Det vet jag inte och det är väl knappasst intressant
23.A) Vem kramade du senast? - F
23.B) Vem kysste du senast? - F
24. Hur många vill du ha sex med? - Eh, vad är det för fråga ?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej...
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Wilma: "Mmm hihih."

FAVORIT:
31. Film? - Dagboken/The nootebook
32. Låt? - All the right moves - OneRepublic
33. Mat? - Kyckling
34. Dryck? - Pepsi
37. Stad? - Växjö
38. Land? - Grekland
39. Ämne i skolan? - Idrott
40. År? - 2010, so far

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - F
42. Personen du kysste? - F
43. Gången du spydde? - Det var ett bra tag sen
44. Gången du grät? - Kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? - Hemmagjord kebabpizza
46. Gången du var i göteborg? - Förra året.
47. Gången du var i stockholm? - När jag gick i nian, typ 2005
48. Gången du var full? - 6 mars :P
49. Gången du var hög? - Är alltid hög ;)
50. Personen som såg dig gråta? - Jadu, inte en aning

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Både och
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget
60. Svart hår eller blont? - Svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Både och
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg - finns ju Liseberg, lätt val
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Både och x)
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Både och
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Ja, först så har vi ju familjen, sen tycker jag ju jättemycket om mina vänner.
71. Personer du hatar? - Jag hatar väl ingen, men tycker mindre om några
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ja, mamma har jag för mig.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1 ?
74. Glassar du ätit på en dag? - Det är många, säkert 10 stycken. :P
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga/Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - Åh, det blir några små varje gång jag dricker lite mycket. Typ. Haha.
77. Piercingar har du? - Inga. Hål i öronen
78. Personer du saknar just nu? - Några stycken, kusiner, familj, Lisa, AnnieBannie
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Allt för många gånger

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - F
81. Ska du träffa imorgon? - Vet inte. Det märks.
82. Sjöng du för senast? - F och mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Oj, det kommer jag inte ihåg
84. Spelade du tv-spel med senast? - Lisa, om Wii anses vara tvspel.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - F
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Haha. Det är hemligt
87. Förtjänar att dö? - Ingen ?
89. Vill du sova brevid inatt? - F 

VAD:
90. Gör dig glad? - F, fotboll, vänner, Kennie, solen
91. Gör dig ledsen? - Elaka människor, regn
92. Vad vill du helst göra nu? - Duscha och gå ut i solen i timmar
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa, diska, betala räkningar
94. Vill du ha nu? - Kärlek, F och ett påskägg.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag önskar mig enn tv-bänk, några hyllor, presentkort, pengar. Väntar bara på att bli firad.
96. Längtar du till? - tills familjen kommer ner hit. Och att få träffa F igen 
97. Tycker du om dina betyg? - Njae, bättre kunde dom ha varit.
98. Ångrar du ditt liv? - Njae, vissar delar kanske men inte i det stora hela.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Mina vänner och några andra saker.


Lånad av Jennifer

Kommentarer
Postat av: adde

men orka fylla i.. du behöver en hobby

2010-04-04 @ 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0