Någonting mittemellan sisådär

Har kommit typ halvvägs. Har plockat upp saker, dammat och diskat. Halvfärdig med toaletten. Så ja, bara andra halvan av toaletten kvar och sen dammsuga och våttorka golven, sen ska allt tillbaks på sin plats igen. Jag var nog lite optimitisk när jag trodde att jag skulle klara det på en förmiddag. Det gjorde jag inte. Klockan är halv två nu och jag håller på med lunchen, glömde bort den en aning. :P Så nu ska jag ta en paus med mat och film. Får se om det blir hela filmen nu, kanske städar lite emellanåt eftersom jag har svårt att sitta stilla. Rastlöshet. :/

Nu ska jag fixa klart maten. Mormors köttbullar och mos. GOTT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0