Nybakat & nybråkat

Jag har bakat kakor, na na na. :) Dom blev muchogoda. Tre plåtar och dubbel sats. Kanske blir så att jag fryser in en del tills mamma och pappa kommer, men vi får se. Går ju alltid att baka nytt. ;P

Har även lyckats tjafsa lite med antagningen angående Nk B som jag måste läsa för att komma in till hösten. Min ansäkan hade tydligen försvunnit med posten. Hur kan man ? Så det var bara att sticka in till stan, fixa en ny och lämna in den personligen. Nu va hon så snäll så hon skulle registrera mig till på måndag, för då kan jag fixa så jag får mina förbaskade pengar någon gång med. Men det sköna är att jag kan komma igång med den på måndag, förhoppningsvis.

Och nu kanske motivationen återkommer tillsammans med solen och träningen. För nu ska jag börja träna igen. :) Imorgon blir första gången på gräs för säsongen och på typ 2 år. Lite skrämmande, men det ska nog gå bra. Några brutna ben eller så. ;)

Idag har jag städat lite, tvättat och handlat lite mat med. Var behövligt. Känns skönt att kylen inte är tom numera. Beställde svart färg till skrivaren med. Kommer behöva använda kopiatorn en del. Så hoppas jag får den imorgon så jag kan fixa mina saker. För nu händer det en del grejer. Vilket är toppen skönt. Och det ska fortsätta hända saker. Massa saker. Härliga saker. :)

Nu ska jag vika tvätt och lyssna på härlig musik.

Kakbilder

Tre plåtar med kolakakor. MUMS!




Kommentarer
Postat av: Hanna

nej de ha rjag inte. men tror de är något annat. hade så mkt doft ljus pga curry lukten så tog bort lite där haha

2010-04-26 @ 20:17:23
URL: http://franzenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0