Skriver för skrivandets skull

Eftersom jag vet att det inte är överdrivet många som läser min blogg så har jag nu beslutat att lägga ner den. Nej, jag skämta bara. :P Jag skulle skriva att jag nu har bestämt att jag ska skriva bara för att få skriva av mig lite, läs om ni vill, men det är inget jag längre strävar efter att ha många läsare. De som är intresserade av att veta vad som händer i mitt liv läser den redan antagligen. Så då va det sagt.

Har redan klätt om till träningen, orkade inte duscha nu när jag ändå ska duscha efteråt. så lat man kan vara då. Ska sätta mig och läsa lite nu tänkte jag. Eller så bäddar jag iordning sängen och lägger mig och läser, bara jag läser helt enkelt. Måste koppla bort datorn från mitt liv en del. Är allt för beroende, men det är som att hugga av fingrar, dock inget jag har någon erfarenhet av, men det ska vara smärtsamt. Annars hjälper det inte. Inte för att jag vet vad avhuggna fingrar skulle hjälpa emot, men ni fattar nog vad jag menar. Och imorgon tänkte jag faktiskt pilla ut pinnarna ur rumpan, obehagligt jag vet, och ta mig till bibblan och sätta mig där å läsa. Mindre saker som distraherar mig och så finns det ju alltid människor som man kan spana på, det är lite kul. Ska nog sätta mig vid ett bord vid ett fönster. Kontrollbehov av att kunna se människor ? Ja. Illa. Borde sitta instängd. På måndag börjar naturkunskapen med, så det blir fulla dagar på bibblan i fortsättningen. Tänkte göra en riktigt stor sallad nästa vecka som man kan dela upp i flera matlådor. Ibland känner jag mig så smart. Och nu garvar min själ åt mig. Men nu ska engagemanget upp. Och på måndag, som jag förövrigt längtar till om man nu har missat det, så ska jag vara duktig. Bibblan hela förmiddagen från arla till efter lunch någon gång. Sen hem och städa och se till så att det ser vettigt ut hemma. Vem vill ha ett stökigt hem ? (JAG! Eller ?) Sen ska jag bara njuta av resten av kvällen. Så det så. För njuta är skönt har jag hört. Eller är det inte det ? Måste kolla upp mina källor, men det får bli en annan dag, för de är för nära Islandsvulkanen, så de har lätt att få utbrott de också. Åh, nu är jag såååå rolig. Och jag bara svamlar. Det är rätt kul ibland faktiskt. Nej, läsa va det. Om två timmar blir det middag sen bär det av mot Åsheda, kollade upp gamla namn, GARV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0