Slappdag

Har legat i sängen nästan hela dagen. Det var rätt skönt. Har planerat lite inför morgondagen och tagit det lungt. Va ute en kort sväng. Hur skönt som helst. :)
Morgondagen kommer erbjuda allt från tvätt och städ till skolsysslor = ta hand om förbannade jävla CSN och inhandling av mat. :) Ska baka med. Så sjukt sugen. Blir kolakakor och kladdkakemuffins med choklad i, va tanken i alla fall. Hihi. Hoppas att jag får sällskap imorgon också. Längtar en massa efter F. Så jag hoppas så himla mycket.

På tisdag ska jag träna fotboll för första gången på nästan 7 veckor. Det är en lång tid och jag känner mig sjukt otränad i jämförelse med de andra. Men det ska nog gå bra. Ska nog kunna somna rätt gott på kvällen. Längtar en massa faktiskt, det är ju gräs. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0