On my way here

Uppdateringen suger. Men jag kan skylla på mycket jobb, inget liv och tusen saker till. Nu har vissa saker fallit bättre på plats. Men det är fortfarande inte som jag vill. Jag har ganska mycket jag måste lösa innan hösten. Jag hoppas på det bästa, men jag vet inte hur det kommer att sluta. Bra hoppas jag, men vi får se. Gårdagen va förövrigt den bästa på evigheter. Jag kände mig inte alls tom inom mig. Men, jag är rädd att det är så det kommer sluta så småningom. :/

Nu ska jag duscha och sen ska jag in till stan och sen till jobbet, som jag har tröttnat på. Fast, allt jag gör har jag ju tröttnat på. Vad är det för fel på mig ?


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv; Haha jag vet inte. Alla säger så olika.. Vissa säger att vattenmelon är jättebra att äta då det ökar ämnesomsättningen. I dunno. Jag bara äter ;D

2010-08-19 @ 20:35:29
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0