Ännu en sen natt

Sitter uppe än, men ikväll har det inte varit OS, eller joo fram till tio. Men Sen har jag sett på Fame, riktigt bra faktiskt. Dans- och musikfilm. Precis såna som jag blir helt förälskad i. :) Rekommenderar den varmt.

Idag har Linn och jag varit på äventyr, dock började min dag många timmar innan dess. Tänkte att jag skulle vara duktig och gå upp tidigt och titta på hockeyn och passa på att duscha innan. Hockeyn sög. Ren blev jag. Och efter hockey la jag mig på sängen och vilade lite. Guuud så skönt det va. :)
I alla fall, så bar det av runt halv tio och hämtade bilen vi fick låna, sen bar det av till Maxi. Handlade mat så det räckte å blev inte alls över. Det kommer gå åt, alltihopa. Sen blev det systemet, behövde fylla på inför den här helgen och nästa då Vicks och Joss kommer ner. Då blir det röj så det smäller om det! Stannade på Max på vägen hem för att köpa mat och Willys för lite annat som jag missade.
Efter städning av kylen och strategegisk(?) inplockning så allt fick plats så blev det en sväng till apoteket, ICA och grillen. Och där avslutas dagen, för nu är min mage, min rygg och mina ben röda. Så nästan hela min kropp går i den färgen. Skönt att ansiktet inte är som en tomat. Har lyckats hitta en lotion som funkar på min torra kropp med, hoppas den dämpar det röda också. Haha. Och ikväll har jag bara slappat, har faktiskt hunnit damma, dammsuga, snabbduscha, se en och en halv film, varit på pressbyrån och en massa annat smått å gott. Men nu tränger sig tröttheten på. Och jag tänker faktiskt gå å lägga mig alldeles strax. :) Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0