Du är ett mästerverk

Idag har jag varit duktig. :) Har tränat och gått en del. Passade på när jag ändå skulle jobba. Blev en sväng in i grillen med. :) Det var ett barn idag så det fanns inte direkt så mycket att göra, du missade inget speciellt Ninnie. :P Tur att Vickan höll mig sällskap emellanåt. :)

Har haft en liten ta hand om mig själv kväll nu. Rakat benen (så sjukt underskattat!), smört in mig, smörjt in ansiktet och håller på att fixa naglarna. :) Sånt är så skönt att göra så man känner sig lite finare. :)

Blir inget långt OS pass i natt. Ska upp rätt tidigt och sticka till sjukgymnasten för något möte. Sen ska jag med Linn till Campushälsan en sväng. Sen blir det träning. Misstänker att det blir löpning och sen spel inne. Om det inte är för mycket snö ute.

Nu ska jag måla naglarna och ta mig lite glass, päronsplitt på burk. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0