E & A = knas!

Gårdagen började med att jag vaknade 40 minuter innan väckarklockan skulle ringa, alltså redan vid 05.50. :/ Låg kvar i sängen ett bra tag, jag var rätt trött eftersom jag knappt hade sovit 3.5 timmar. Illa. Sen bar det iväg till stallet och det gick riktigt bra. :) Hemma runt elva och tänkte lägga mig och vila, men det blev att pinna ner till Niklas och hjälpa honom flytta in. Tur att Lina och jag var där. Annars hade Niklas och Markus kunnat hålla på med bokhyllan i evigheter. :P Haha. Efter det va det bara att ta sig in till stan och hämta Annie på stationen. Gick på stan ett tag, hittade nya snygga kläder. :) Hem och lagade mat, vilade tio minuter och sen satte allt igång. Duschning, hårföning, sminkning, påklädning, intag av stark dryck! :) Kul som fasen hade vi. Utgång till Oléos. Och det var väl bland det bästa valet jag gjort på länge. :) Va hemma runt halv fyra igen, vet inte vaqrt tiden tog vägen. Dock har jag hört att tiden går fort när man har roligt. ;P Gjorde en dum sak, men den är urrensad. Som tur är.
Sitter nu och är äckligt trött. Men har haft den mysigaste dagen på evigheter. Ska titta på lite OS och sen blir det sängen.


;)


Kommentarer
Postat av: Annnnnnnnniiiiiiie

Hahah gullig du är Emma, Natten var galet roligt ^^

2010-03-27 @ 23:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0