Har tråkigt, så varför inte...

Ursäkta att det ser så konstigt ut...


1. Hur gammal är du om fem år?
Då är det inte många veckor kvar till 26. Shit, vad det låter gammalt.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv.
3. Hur lång är du? 166. OCh jag vet att Lisa skulle garva åt mig om hon läste detta.
4. Vem ringde du senast? Mamma
5. Vem ringde dig senast? Det var en bra fråga, hemifrån tror jag.
6. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Haha. :P"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror lite på vem det är. Gillar både och. :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married :)
9. När såg du senast din pappa? När jag var hemma senast, alltså den 12 februari.
10. Vilken ögonfärg har du? Gul-grön-bruna
11. När vaknade du i dag? 05.35
12. Vilken är din favoritjulsång? Hm, svårt att välja. Många kan jag säga.
13. Var tror du att du befinner dig om tio år? Färdigutbildad och jobbat ett par år, stabilt förhållande, med världens underbaraste(?) - kanske förlovad, bostadsrätt (stor), bor i en fin och lagom stor stad, många vänner.
14. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret, det som fanns i gaarderoben och under sängen.  
15. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett skämt som Lisa berättade, var jättebra :)
16. Hur stor är din säng? Hela 120 cm! :D
17. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar :)
18. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder, fast inte direkt i skoteroverallen. x)
19. Hur många kuddar har du i sängen? 3, fast bara 2 när jag sover.
20. Vilka städer har du bott i? Kisa, men det är ingen stad. Haha. Sen Växjö :)
21. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota är skönt, när det är varmt. Skor är skönt när det behövs, strumpor är oftast varmt. :)
22. Är du social? Som fan, måste bara komma över en spärr först.
23. Vilken är din favoritglass? Päronsplitt, hallonsorbet och daim.
24. Vilken är din favoritefterrätt? Glass, mammas daimtårta
25. Tycker du om kinamat? Hm ja, det funkar.
26. Tycker du om kaffe? Nej, det är äckligt och ett gift. DRICK INTE KAFFE FÖR FAN!
27. Vad dricker du till frukost? Oboy, mjölk eller saft. Beror på vad jag äter.
28. Sover du på någon särskild sida? Magen eller på sidan.
29. Kan du spela poker? Nej, inte mitt spel, förlorar bara. :(
30. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Ja. :)
31. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite teckenspråk och minimini franska.
32. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och det är jag glad för. Lillasyster gör det åt mig. ;P
33. Föredrar du havet eller en bassäng? Sjön. Annars bassäng, gillar inte saltvatten. Annars är havet varmt och skönt. :)
34. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och nöjen! :)
35. Äger du dyrbara smycken? Vilken priskategori? Nej, verkligen inte. Det dyraste är nog min konfirmationsring som kostar dryga 450 kronor. Frågan är vart den är nu för tiden. Hm...
36. Vilket är ditt favoritprogram på teven? HIMYM, Grey's, Criminal minds, NCIS typ.
37. Sover du med gosedjur? Nej, fast jag har två stycken i garderoben.
38. Vad har du för ringsignal? Kristinia DeBarge - Sabotage <3
39. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Finns nog på vinden hemma.
40. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Om det ska vara helrött så är det min tröja som hänger på soffkanten, annars är det mobilen.
41. Kan du byta olja på bilen? Kan vet jag inte, men jag har ett svagt minne av att vi gjorde det när jag gick på körskolan. x)
42. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Inte jag inte (a)
43. Läser du dagstidningen? Nej, har ingen, har inte råd med någon och läser den ändå inte.
44. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Inte kristenradio iaf, det vägrar han jag åker bil medl yssna på x) 
45. När var du i kyrkan senast? Jadu, första advent, på praktiken.
46. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 4 dagar, 3 nätter när vi va ute och paddlade med klassen.


Things about meeeeee :)
Lånat av: Simpologize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0