I remember time we spent together

För omväxlings skull så lyssnar jag på musik, men tro det eller ej men tvn står på för det. Trots att det är repris på gårdagens skidskytte som gick åt helvete för Sverige, det är bara Eurosport som har OS-sändningar dygnet runt. Haha.

Men snart blir det Sjunde himlen för att sen bli mat och slutligen resultera i en tur ut till stallet och dra en runda i skogen. :) Jag gillar det. Ska ta kort på Kennie den här gången. Har glömt det hela tiden. Men nu ska det bli av. Vill ju visa hur min prins ser ut. Och nej det är inte min häst, men jag kallar honom för min prins för det. Hihi.

Jag sov typ tre timmar i natt, eller inte i natt, nu på morgonen. Vi säger att det var OS fel, för det var det med. HA! Så antagligen kommer jag somna när Linn och jag ska titta på Let's dance ikväll. Men så är det ibland. Hoppas nu bara att mina muffins blev bra så jag kan bjuda henne på några. För ja, jag har bakat. Jag är sååå duktig ibland. :)

Nä, nu ska jag klä på mig lite och sen ska jag laga lite mat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0